لنز زوم فوق عریض RF15-30mm F4.5-6.3 IS STM یک انتخاب عالی برای ایجاد محتوای ویدیویی و تصویربرداری ثابت است، با ویژگی هایی که به بهبود هر دو کمک می کند! در دوربین‌های فول فریم، فاصله کانونی فوق عریض 15 میلی‌متری ظاهری فوق‌العاده فوق‌العاده ایجاد می‌کند، و پوشش تا 30 میلی‌متر به شما اجازه می‌دهد از فضاهای داخلی بسته تا مناظر وسیع عکس بگیرید. این لنز روی دوربین‌های حسگر APS-C مانند EOS R7 و R10 نیز عالی عمل می‌کند و محدوده کانونی معادل فول فریم 24-48 میلی‌متری را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگرچه این لنز تنها 0.9 پوند وزن دارد، اما در دستان شما یکپارچه به نظر می رسد و عملکرد نوری فوق العاده ای با دو المان شیشه ای با پراکندگی فوق العاده کم و یک المان غیر کروی برای تصاویر واضح و ویدیوی واضح دارد. اگر به فوکوس دستی تغییر دهید RF15-30mm F4.5-6.3 IS STM همچنین دارای یک ویژگی فوکوس نزدیک منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد تقریباً روی سطح لنز در تنظیمات زوم 15 میلی متری فوکوس کنید تا تصاویری واقعاً منحصر به فرد ایجاد کنید.

لنز RF15-30mm F4.5-6.3 IS STM همچنین دارای تثبیت کننده تصویر اپتیکال داخلی است تا با ارائه حداکثر 5.5 استاپ* تصحیح لرزش، و تا 7 توقف با IS هماهنگ، توانایی های عکاسی در نور کم شما را افزایش دهید. این لنز ترکیبی عالی از قابل حمل بودن، قیمت و پتانسیل بصری هیجان انگیز است. چه در حال عکاسی  ویا فیلم برداری باشید، و آن را به دوربین فول فریم یا دوربین APS-C وصل کنید، این لنز مورد توجه شما خواهد بود و همیشه همراه خود خواهید داشت.

لنز زوم فوق عریض مناسب برای دوربین های سری EOS R

پوشش فوق العاده، زاویه دید شما را تغییر می دهد (چه فیلم بگیرید، چه از مناظرعکس بگیرید، چه در فضای داخلی، چه در سفر باشید و یا صرفاً خلاقیت خودتان استفاده می کنید.) ترکیبی از پوشش 15 میلی متری، با دوربین فول فریم، یک خط مستقیم برای ایجاد حالت بصری معمولی خارق العاده است، و در یک دوربین حسگر با اندازه APS-C فاصله کانونی معادل تقریباً 24-48 میلی متری دریافت می کنید.

کیفیت تصویر عالی

ویژگی های برجسته شامل دو المان شیشه ای UD (با پراکندگی فوق العاده کم)، یک المان کروی، و Canon SSC (پوشش سوپر اسپکترا) برای به حداقل رساندن محوی و فلیر شدن است.

لرزشگیر اپتیکال تصویر - تا 5.0 استاپ* تصحیح لرزش

لرزشگیر اپتیکال تصویر - تا 5.0 استاپ* تصحیح لرزش. تا 7.0 استاپ تصحیح لرزش در صورت هماهنگ شدن با دوربین های سری EOS R با تثبیت کننده تصویر درون بدن (IBIS) هنگام عکاسی برای شما فراهم می کند.

نزدیک شوید

با حداقل فاصله فوکوس تقریباً 11 اینچ/0.28 متر (5.1 اینچ/0.13 متر در فوکوس دستی در موقعیت زوم 15 میلی‌متری.) می‌توانید قدرت بصری پوشش زاویه باز را با فوکوس نزدیک عالی ترکیب کنید و یک راه کاملاً جدید برای دیدن کوچک‌ترین و نزدیک‌ترین سوژه ها در اطراف خود باز کنید. این کار یک روش دیگر برای افزودن درام به ویدیوها و تصاویر ثابت است.

STM از نوع پیچ سربی

فناوری موتور پله ای (STM) کانن به ویژه در ایجاد فوکوس خودکار صاف و بی صدا در حین فیلمبرداری حتی در نور کم مؤثر است. این لنز یک انتخاب عالی برای ایجاد محتوای چند رسانه ای با فوکوس خودکار بی صدا است. و، درایو فوکوس STM، فوکوس خودکار، سریع و فوق‌العاده بی‌صدا را در هنگام عکس‌ برداری عکس‌های ساکن نیز فراهم می‌کند.

به طرز چشمگیری جمع و جور و سبک

با وزن کمتر از یک پوند (تقریباً 0.9 پوند/390 گرم) مطمئناً می توانید این لنز زوم همه کاره را تقریباً در همه جا حمل کنید، و تنها با طول 3.5 اینچ، در حالت ایستاده یا نشسته در مقابل این لنز در حالی که آن را در دست گرفته اید آسان است. با یک دست سلفی بگیرید، وبلاگ نویسی و سایر کارهای خود را انجام دهید.

لنز Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM کپ پشت لنز RF کپ E-67II